MDCoach van D4Q BV doet er alles aan om kwaliteit te leveren. Mocht er onverhoopt in onze dienstverlening toch iets niet goed zijn gegaan, dan is het mogelijk een klacht in te dienen. 

1. Hoe dien je een klacht in?
Omschrijf duidelijk wat de klacht is, wat de achterliggende redenen zijn en wat MD Coach van D4Q B.V. eraan kan doen om de klacht op te lossen. Stuur de klacht per brief of email naar: D4Q B.V. Scheperweg 15 9751 RN Haren, of info@d4q.nl. Vermeld bij je klacht duidelijk je contactgegevens. 

2. Hoe behandelen wij je klacht?
Je ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van de klacht. Binnen 2 weken nemen wij contact met je op om de klacht te bespreken en tot een oplossing te komen. Wij proberen de klacht binnen 4 weken af te handelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan stemmen we dat met je af. Dan geven we aan wat de reden voor de vertraging is en wanneer we verwachten definitief uitsluitsel te kunnen geven. 

3. Wat als je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht?
Als je vindt dat MDCoach van D4Q de klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, dan is het mogelijk dit voor te leggen aan een onafhankelijke derde. Stuur dan binnen twee weken schriftelijk je klacht naar info@gezondbedrijf.com, Mevrouw J.A.G. Rink, 06- 445 46 114, ingeschreven bij het MfN Mediorregister als registermediator, hoort beide partijen en komt daarna tot een bindende uitspraak. 

4. Wat zijn de kosten voor inschakeling van de registermediator?
De kosten voor inschakeling van de registermediator komen voor rekening van MDCoach van D4Q. 

5. Hoe gaan we om met vertrouwelijkheid?
Vanzelfsprekend behandelen wij klachten strikt vertrouwelijk. Wel registreren wij de klacht intern en bewaren we deze informatie minimaal 2 jaar.